Rotterdam vice versa met - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Paul Nas - WaarBenJij.nu Rotterdam vice versa met - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Paul Nas - WaarBenJij.nu

Rotterdam vice versa met

Door: Paul Nas

Blijf op de hoogte en volg Paul

20 April 2015 | Nederland, Dordrecht

Morgen, dinsdag 21 april, beginnen we om 16.00 uur alweer aan onze vijfde cruise met als titel "Canary Island Discovery".
Ditmaal wat vroeger in het seizoen en daarom zakken we dit keer af in de richting van de evenaar; het is er nu immers nog niet zo ontzettend heet.
Vanuit Rotterdam koersen we met het HAL vlaggeschip ms Rotterdam richting Canarische Eilanden en weer terug. Onderweg doen we natuurlijk een groot aantal plaatsen aan, steden zoals Casablanca die we nog niet eerder hebben gezien. En zoals de titel al doet vermoeden vormen de Canarische eilanden een belangrijk onderdeel van het cruiseprogramma.
In totaal zijn we 18 nachten aan boord. We hebben ook voor het eerst veel, liefst 7, zeedagen. Vooralsnog ziet het weer er de komende weken goed uit. In principe betekent dat dus met een goed boek genieten op het Lidodek. De eerste drie dagen zijn meteen zeedagen; vrijdag is onze eerste stop: Lissabon. We zien er naar uit en berichten vandaar onze eerste bevindingen.

Voor de "volgers" ons reisschema:

Vrijdag 8 mei zeedag
Zaterdag 9 mei Rotterdam ontschepen vanaf 07:00

• 20 April 2015 - 22:11

Familie Seynhaeve:

Heel veel plezier weer met elkaar, genieten!!

Wij gaan jullie belevenissen weer volgen, leuk!

Liefs,
    Camille, Diana,
    Feline, Coen en Brent

• 21 April 2015 - 09:13

Marjo En Eddy:

Wij wensen jullie een goede en veilige vaart en hopen dat jullie kunnen genieten van een prachtige reis over rustige baren. Met veel genoegen zullen we jullie reisverslagen weer volgen.

Marjo en Eddy.

• 21 April 2015 - 10:32

Jolanda Heijkoop:

Ik wens jullie een mooie en plezierige reis!
    Geniet van elkaar!!!!

Groetjes Jolanda

• 21 April 2015 - 14:39

Kim:

Goede reis en een hele fijne vakantie!
    Ik zal goed op jullie huis en tuin passen

• 22 April 2015 - 17:16

Elvira Harro En Floor:

Veel plezier en geniet! En we volgen het schema. Voorlopig nog even op zee. Xx

Paul

Wij, Gerry en Paul gaan graag op vakantie. Wij vinden alles leuk: kort of lang, binnen- of buitenland; stad of streek, zomer of winter; laat maar komen. Natuurlijk hebben we wel voorkeuren, zo gaan we graag naar (grote) steden en willen daar meestal ook wel wat langer blijven om zo'n stad met zijn omgeving zo goed mogelijk te verkennen. Onze laatste grote reizen gingen, samen met Hans en Ineke, achtereenvolgens naar de Baltische staten, Hong Kong Vancouver, Alaska en IJsland.Dit jaar wordt het een 18 daagse cruise vanuit Rotterdam met als verste bestemming Casablanca en terug. Iedereen die dat wil kan onze belevenissen volgen via deze site.

Actief sinds 27 Dec. 2009