Vertrekstress - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Paul Nas - WaarBenJij.nu Vertrekstress - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Paul Nas - WaarBenJij.nu

Vertrekstress

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul

16 Juli 2013 | Nederland, Dordrecht

Morgen is de grote dag: de tweede poging voor onze reis naar West-Canada en Alaska. We zijn al dagen aan het pakken. Er mag maar 23 kg mee in de grote koffer en maximaal 10 kg in het cabinkoffertje en we gaan 3 weken weg, kortom een hele puzzel. Maar alles staat gereed: 2 grote koffers voor in het ruim en 2 kleine koffers voor in de cabine met daarin weer 2 tassen voor de treinreizen in Alaska. Verder een handtas met o.a. een hele papierwinkel aan tickets, tips, vouchers, labels, reisroutes, fototoestel, IPad , Iphone, enz.

We gaan jullie de komende drie weken op de hoogte houden van onze reis naar het noordwesten van Noord Amerika.
We gaan eerst een paar dagen naar Vancouver in Canada, dan met het ms Zaandam van de HAL een week langs de westkust van Canada en Alaska naar Seward in Alaska. Vandaar per trein naar Anchorage, waar een dag later de landtour begint die ons per panoramatrein zal brengen naar Fairbanks en het Denali natuurpark. Tenslotte vliegen we terug naar Anchorage waar we nog een paar dagen blijven. Aansluitend vliegen we dan op 5 augustus via Seattle terug naar Amsterdam waar we op dinsdag 6 augustus weer aankomen.

• 16 Juli 2013 - 20:09

Marjo En Eddy:

In de herkansing! We wensen jullie een geweldig leuke en interessante reis. Geniet ervan!

Marjo en Eddy.

• 16 Juli 2013 - 20:48

Kim:

Hele fijne vakantie!

Groetjes Stefan & Kim

• 16 Juli 2013 - 20:53

Diana:

Wat ontzettend leuk dat je weer een reisverslag maakt, super!

Heel veel plezier met z'n viertjes, geniet ervan!

Liefs,
    Camille, Diana, Feline en Coen

• 16 Juli 2013 - 21:11

Mariion:

Één geweldige reis voor jullie zonder "hindernissen zoals vorig jaar" en heel veelreisplezier gerry en paul met hele mooie foto's om weer te bekijken.:-) groetjes peter marion

• 16 Juli 2013 - 21:24

Elvira Harro En Floor:

Jaaaaaaaa en nu geen gekke dingen, alles lijkt veilig om te gaan. Dus nu echt!!
    Veel reisplezier en een mooie reis.
    Kusjes van Elvira, Harro en Floor

• 16 Juli 2013 - 23:59

Henny En Hans:

Hoera vakantie en nu naar............Canada!!

Wij verheugen ons al om via het reisverslag een beetje mee te reizen!!!
    Veel plezier voor jullie vieren en een hele goede reis!!!

Liefs van Henny en Hans

Tags: HAL

Paul

Wij, Gerry en Paul gaan graag op vakantie. Wij vinden alles leuk: kort of lang, binnen- of buitenland; stad of streek, zomer of winter; laat maar komen. Natuurlijk hebben we wel voorkeuren, zo gaan we graag naar (grote) steden en willen daar meestal ook wel wat langer blijven om zo'n stad met zijn omgeving zo goed mogelijk te verkennen. Onze laatste grote reizen gingen, samen met Hans en Ineke, achtereenvolgens naar de Baltische staten, Hong Kong Vancouver, Alaska en IJsland.Dit jaar wordt het een 18 daagse cruise vanuit Rotterdam met als verste bestemming Casablanca en terug. Iedereen die dat wil kan onze belevenissen volgen via deze site.

Actief sinds 27 Dec. 2009