Vancouver, een relaxed thuisgevoel! - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Paul Nas - WaarBenJij.nu Vancouver, een relaxed thuisgevoel! - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Paul Nas - WaarBenJij.nu

Vancouver, een relaxed thuisgevoel!

Door: Paul Nas

Blijf op de hoogte en volg Paul

19 Juli 2013 | Canada, Vancouver

Vancouver, 19 juli, zeven uur in de avond.
We zitten op het buitenterras van de Cactus Club, de absolute hotspot in town. Inmiddels hebben we twee flessen Franse Rosé achter de kiezen. De mannen hebben genoten van een Sirloin Steak en de dames van een voortreffelijke zalm; het dessert, een lava chocolat is in aantocht. We zitten aan de Canada Place naast de voormalige Olympische vlam. We hebben ondanks de jetlag een heerlijke dag achter de rug: ontbijt met een roastbeef panini, bezoek aan het Vancouver Visitors Center (waar we een aantal zaken voor de komende twee dagen hebben geregeld bij een dame met Nederlandse buren), koffie in het Canada Center, bezoek aan het Vancouver Aquarium en als afsluiter een rit van een uur met de paardentram door Stanley Park. Wat ons opvalt: iedereen is relaxed, vriendelijk en voorkomend; het verkeer is beheerst, de stad is modern en schoon en het weer is fantastisch en niet onbelangrijk: we hebben voortreffelijk gegeten.
We begrijpen nu al waarom Vancouver verkozen is tot de prettigste stad op aarde!

• 19 Juli 2013 - 10:18

Renzo:

Ben jaloers.....

• 19 Juli 2013 - 10:54

Marjo En Eddy:

Klinkt allemaal erg goed. Jullie genieten duidelijk. Houden zo!

• 19 Juli 2013 - 22:07

Havva Celik-Onar:

Hoi Gerry en Paul,
    Dit ziet er goed uit.
    Geniet van deze avontuurlijke reis en tot snel.....liefs Havva;)

• 20 Juli 2013 - 11:27

Bea En Anne.:

Hallo Gerry en Pual,

Wat ziet het er weer geweldig uit. Anne herkende ook bepaalde plekken waar hij geweest is. Duikt meteen thuis in z'n vakantieboek van Canada.Jullie hebben weer een mooie reis voor de boeg. Volop genieten en we hangen aan julliesite om alles van een afstand mee te maken.
    Liefs en gr.

Paul

Wij, Gerry en Paul gaan graag op vakantie. Wij vinden alles leuk: kort of lang, binnen- of buitenland; stad of streek, zomer of winter; laat maar komen. Natuurlijk hebben we wel voorkeuren, zo gaan we graag naar (grote) steden en willen daar meestal ook wel wat langer blijven om zo'n stad met zijn omgeving zo goed mogelijk te verkennen. Onze laatste grote reizen gingen, samen met Hans en Ineke, achtereenvolgens naar de Baltische staten, Hong Kong Vancouver, Alaska en IJsland.Dit jaar wordt het een 18 daagse cruise vanuit Rotterdam met als verste bestemming Casablanca en terug. Iedereen die dat wil kan onze belevenissen volgen via deze site.