Nog 2 nachtjes slapen! - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Paul Nas - WaarBenJij.nu Nog 2 nachtjes slapen! - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Paul Nas - WaarBenJij.nu

Nog 2 nachtjes slapen!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Paul

01 Mei 2010 | Nederland, Dordrecht

Vrienden. De papieren van het reisbureau zijn binnen en gecontroleerd; de ESTA procedure hebben we digitaal ondergaan(we mogen in de USA nu ook echt naar binnen... pffh;)de traveltaxi is besteld; de labels geschreven; de informatie voor achterblijvers gemaakt en aan iedereen verzonden; de zakelijke klusjes afgehandeld; de laatste inkopen gedaan; de koffers liggen open en half ingepakt; de handbagage zo goed als verzameld; de adressenlijsten zijn gecheckt; handgeld uit de automaat getapt; op internet wat eerste recente toeristische gegevens verzameld; de USA reisboeken en kaarten liggen gereed; de buren geinstrueerd; de schakelklokken ingesteld; oh ja en ondertussen krijgt het huis een voorjaarsschoonmaak en ja toch ook nog weer een lijstje gemaakt voor morgen want we zijn er nog niet;....kortom we gaan op vakantie!!!!

  • 02 Mei 2010 - 16:01

    Elvira En Harro :

    Hallo,

    Wat is dit leuk zeg!! Ik zie dat ik automatisch bericht krijg als je iets nieuws hebt gepost, dus ik zal zeker mijn mail blijven checken. ZO kunnen jullie ook op de hoogte blijven van de gebeurtenissen alhier. De techniek staat voor niks tegenwoordig...we wensen jullie nogmaals heeeeeel veel plezier, een goede rustige reis, en vele fantastische, mooie, bijzondere, geweldige, prachtige momenten toe.

    Elvira en Harro

  • 03 Mei 2010 - 10:12

    Camille Diana FeIine:

    Hoihoi,

    leuk dat we zo al jullie belevenissen kunnen volgen!
    We zijn benieuwd, in ieder geval een hele fijn vakantie!!!

    Groetjes
    Camille, Diana & Feline

  • 04 Mei 2010 - 10:27

    Elvira:

    Hallo,

    Zo, het is nu kwart over 12 smiddags en ik ben op kantoor aan het werk. Vanochtend om half 6, Harro vertrok richting Arena, las ik jullie sms. Ik was gelijk klaarwakker want ik had wel met jullie te doen; blijven hangen op het vliegveld....ik dacht gelijk...hoe doe je dat dan...waar zijn je koffers en komt alles wel goed...? Ik was dan ook blij te lezen dat jullie alsnog veilig in de lobby zaten van het HeartBreakHotel. Ik ben zojuist even een beetje bij jullie geweest op de webpagina van het hotel; nou, het is een lekker kitsch hotel, maar ja, wat wil je zo dicht in de buurt van Elvis (dat was ook vast de bedoeling van het hotel)ha ha....
    Ook gisteren hebben we jullie trouwens gevolgd bij vertrek, we konden op Schiphol precies zien bij welke gate jullie zijn ingecheckt.
    Vanochtend was ik trouwens bij de diëtiste en ondanks mijn onzekerheid (ik was in de 1e twee weken 1,5 kilo kwijt en daarna niets meer dacht ik) was de diëtiste blij verrast met mijn resultaat van 2 kilo in twee weken. De meesten halen dat niet eens zei ze! En ook met wat ik vertelde was ze zeer positief. Ik ben goed bezig zei ze, ook met de vezels en de keuzes die ik maak...dus nou, helemaal blij en gemotiveerd ben ik nu! Nou wel, ik ga dan na deze break maar weer hard aan de slag met mijn werk, we zijn de hele website aan het verbouwen. Ja, zo maak je een website en zo is ie niet meer volgens de laatste trends....
    Veel plezier daar en de groeten aan Elvis!!

    Elvira.

  • 04 Mei 2010 - 10:29

    Elvira:

    Ow...ik schreef dat ik 2 kilo in twee weken kwijt was maar het is 2 kilo in 4 weken. Maar dat was dus heel goed zei ze...ha ha..
    Ik ga nu aan mijn banaantje.

    Elvier

  • 04 Mei 2010 - 16:58

    Elvira (weer):

    Hallo,

    Bedankt voor de hele lange en uitgebreide sms. Houden jullie by the way in de gaten dat hele lange sms-jes ons en jullie veel euries kosten uit Amerika??Jullie betalen voor het verzenden en wij betalen helaas ook voor het ontvangen. Dat loopt best hoog op achteraf. Ik mail mijn verhaal dus maar en dan kan ik ook meer kwijt.
    Nou, ik heb Miep van de Lindehoeve aan de lijn gehad; alles gaat PERFECT met Chester! Miep zei: jeetje wat is ie actief voor die leeftijd!! En ze zei soms is ie even de weg kwijt, maar ach dat hebben we allemaal zei ze..ook met de medicijnen en zijn hoestbuien gaat het goed, hij is heel rustig. Met Miep zelf ging het ook goed. Jullie moeten de hartelijke groeten krijgen van haar. Eind van de week bel ik weer, je belt maar een end weg zei ze..ha ha.
    Nou, wij zijn nog even op kantoor, het is hier nu dinsdag 19.00 uur. We zijn de KNVB bekerfinale aan het voorbereiden. En Harro hangt ook nog volop in de Arena, ja jullie kindjes werken hard. Over een uur is het hier Dodenherdenking.

    Dus we gaan nu maar afronden. Have fun!!En de geest van Elvis al gezien...?

    Groetjes!!!

  • 04 Mei 2010 - 20:30

    Elvira En Harro:

    Hoi,

    Het is hier half 11 in de avond. Nou, we hebben nieuws. Over de Dodenherdenking. We stonden te kijken vanachter het fornuis, het was bijna 2 minuten over 8..ineens gegil op de Dam...mensen kijken om..ineens drommen mensen vanaf het Rokin in paniek vluchtend weg van wat er gebeurde (toen nog onduidelijk). Iedereen paniek, huilen. We schrokken hier echt heel erg van...niet weer Apeldoorn...??Mensenmassas uit elkaar. Koninklijk gezelschap werd weggeleid. Na enkele minuten werd gezegd dat iemand onwel was geworden, er zijn hekken omgevallen en er is paniek uitgebroken waarop een kettingreactie is ontstaan. Maar men was vastbesloten de herdenking te vervolgen. En kwam iedereen weer terug ook de Koningin, duidelijk aangeslagen en witjes. Maar wel vol overgave. Er werd geklapt. Maar alle mensen waren onrustig, slachtoffers werden behandeld, mensen weggedragen. Mensen en kinderen huilden. Maar de hulpdiensten...wouw! Iedereen bleef zooooo rustig en handelde zo goed. Nu is er dalijk een persconferentie want er blijkt toch meer aan de hand te zijn, de Herdenking (b)lijkt bewust verstoord te zijn!! Zo, we zijn echt geschrokken. Wat er precies gebeurd is is nu nog onduidelijk; de conferentie is om 23.30 uur. Waarschijnlijk is het niets anders geweest dat iemand bewust is gaan schreeuwen om paniek te zaaien.
    Nou, dat was een spannend thuisverslag. Helaas is dit vandaag weer Nederland.

    Groeten, Elvira en Harro.

  • 04 Mei 2010 - 22:11

    Elvira:

    Persconferentie geweest. Kort verslag: een man met een joods-orthodox uiterlijk in het publiek is gaan prevelen in onbekende taal. Sloeg zijn handen in de lucht en is gaan schreeuwen. Paniekreactie publiek. Er werd geroepen "bom, vluchten!!!". Man in publiek liet uit schrik zijn aktekoffertje vallen (bleken later alleen persoonlijke bezittingen). Mensen raakten hier nog meer van in paniek. Dachten dat er iets met dat koffertje was.Kettingreactie, paniek is los.
    Man gearresteerd.
    Einde bericht.

    Nou doei.
    Elvira

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paul

Wij, Gerry en Paul gaan graag op vakantie. Wij vinden alles leuk: kort of lang, binnen- of buitenland; stad of streek, zomer of winter; laat maar komen. Natuurlijk hebben we wel voorkeuren, zo gaan we graag naar (grote) steden en willen daar meestal ook wel wat langer blijven om zo'n stad met zijn omgeving zo goed mogelijk te verkennen. Onze laatste grote reizen gingen, samen met Hans en Ineke, achtereenvolgens naar de Baltische staten, Hong Kong Vancouver, Alaska en IJsland.Dit jaar wordt het een 18 daagse cruise vanuit Rotterdam met als verste bestemming Casablanca en terug. Iedereen die dat wil kan onze belevenissen volgen via deze site.

Actief sinds 27 Dec. 2009
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 105679

Voorgaande reizen:

20 April 2015 - 09 Mei 2015

2015 Ontdekkingstocht rondom Spanje

27 Juli 2014 - 10 Augustus 2014

2014 (N)Iceland

16 Juli 2013 - 06 Augustus 2013

2013 Traveling to the last frontier

27 Februari 2012 - 06 Maart 2012

2012 Hong Kong revisited

21 Juli 2011 - 02 Augustus 2011

2011 Toen wij uit Rotterdam vertrokken.....

11 Juli 2010 - 06 September 2010

2010 Summershorts

03 Mei 2010 - 18 Mei 2010

2010 Rock around the clock

Landen bezocht: